2.2.17

Faci ceea ce-ti place? Mai visezi?

Faci ceea ce-ti place? Mai visezi?


Cu siguranta te intrebi uneori daca esti in locul potrivit? 
Stiu. Viata s-a intamplat. Timpul zboara in fiecare an. Am crescut parca intr-o clipire.
E multa presiune sa facem ceva important cu viata noastra, ceva care merita. Din partea parintilor, societatii, celor din jur, prietenilor, dar mai ales din partea noastra insine. Cu totii avem dorinta de a fi cunoscuti pentru ceva, ceva oricat de mic ar fi.
Eu vreau sa inspir lumea de pe o scena. Am inceput sa citesc, sa vorbesc in fata oglinzii ca si cum as fi in fata unei mari multimi. Vorbesc in gand inainte de-a adormi, ca si cum toata lumea ar sorbi cuvintele mele. Si cred, chiar cred cu tarie, ca intr-o zi cineva se va simti incurajat sa indrazneasca lucruri mari dupa ce ma va fi ascultat; caci daca eu am putut, oricine poate!

Daca faci ceea ce iti place? 
Daca ai ales cariera pe care ti-ai dorit-o? 
Ajuti pe cineva? Face viata ta o diferenta in lume? Iti suna familiar?
Adu-ti aminte cand cineva te intreba ce vrei sa te faci cand vei fi mare; cand lumea era imensa si visele tale, colosale. Cu totii vroiam sa fim doctori, muzicieni, actori. 
Aveam aceasta dorinta de a-i inspira pe altii, de a face o diferenta. Ce s-a intamplat cu visele tale? Unde s-au blocat?

Ne angajam, ne casatorim, avem copii. Ne mutam undeva, lucram intr-un loc anume si poate nu e ceea ce am visat ca vom face, dar salariul e OK si e greu sa-l refuzi. Si fara sa-ti dai seama petreci atata timp la birou ca seara pici de oboseala.

Fa pasi mici inspre visele tale. Nu renunta la ele. Indrazneste sa visezi din nou si fa ceva in directia asta. Suna pe cineva, citeste cartea respectiva, scrie cartea pe care iti propui sa o scrii de ceva vreme, calatoreste acolo unde vrei. Poti s-o faci! Esti singurul care sta intre tine si visul tau. Cu pasi mici, zilnici, vei ajunge mereu mai aproape de ceea ce-ti imaginai cand erai de-o schioapa.

Urmeaza-ti visul!!!


Sursa: http://www.sarafoto.ro/mai-visezi/